Agendo

Planeringsverktyg med koppling
mot Pyramid affärssystem

Agendo - Planeringsverktyg med koppling mot Pyramid affärssystem, Pyramid Business Studio

Vad är Agendo?

För att slå lite på vår egen trumma; Vi slog oss ihop med KR System, för att skapa den bästa kombinationen av webbutveckling (vi) och affärssystem (KR System). Vår starka kombination inom konsultbranschen kompletterade varandra perfekt och vi såg möjligheterna att skapa någonting riktigt grymt. Tillsammans utvecklade vi därför Agendo.

Agendo är ett kraftfullt planeringsverktyg med koppling mot Pyramid Business Studio. Med vårt smidiga planeringsverktyg får du möjligheten att planera dina projekt direkt från Pyramid affärssystem. Agendo har allt du kan önska dig från ditt nya planeringssystem. Med Agendo hanterar du enkelt din agenda via agil arbetsmetod och smidiga "dra och släpp"-funktioner. Du får enkelt kontroll över dina projekt, ärenden, tid- och kostnadsrapporter, samt kommande planeringar.

Vårt mål med Agendo? Att du ska slippa dubbelarbete. Det är därför du smidigt kan hantera dina projekt direkt ifrån Pyramid. Du skapar dig enkelt en överblick på vad som sker i din verksamhets projekt och skapar enkelt struktur och ordning. Agendo ger dig också möjligheten att sortera in dina användare i grupper och kategorisera uppgifter.

Med Agendo blir din planering inte bara lätthanterlig och strukturerad, den blir rolig också!

Agenda

Agendo Agendavy

Skapa översikt och ge alla kontroll över sin planering i Agenda-vyn. Flytta enkelt aktiviteter och uppgifter mellan olika statusar med en smidig drag-/dropfunktion. Varje aktivitet innehåller all nödvändig information för att utföra uppgiften och för att kunna debitera den eventuella slutkunden.

Tidsaxel

Agendo Tidsaxel

Via tidsaxeln går både användare och projektledare en total översikt över fler projekt och möjlighet att kontrollera när olika aktiviteter ska utföras. Med tydliga markeringar visas om en aktivitet är nära att missa sin deadline, eller om det finns viktiga milstolpar.

Resursplanering

Agendo Resursplanering

Resursplaneringen ger teamledaren en överblick för medarbetarnas tillgängliga tid, satt av medarbetarna själva. Det gör det enkelt för teamledaren att skapa en överblick för hur bokningsläget ser ut för varje enskild medarbetare och teamet som totalt.

Agendo för projektledare

Agendo är ett lättadministrerat projektverktyg som är minst lika enkelt att komma igång med. Det underlättar för alla delaktiga i projektet. Som projektledare ger Agendo dig total kontroll över allt som händer i projekten. I och med att Agendo är fullt integrerat mot Pyramid affärssystem, så slipper du som projektledare all form av dubbeladministration av dina projekt. Du hämtar helt enkelt dina projekt från Pyramid, direkt in i Agendo. Smidigt va?

Som projektledare kan du enkelt skapa nya aktiviteter, få överblick på befintliga aktiviteter, sätta milstolpar i projekten, fördela ut uppgifter och hämta ut faktureringsunderlag. Du behöver aldrig göra ett arbete två gånger

Agendo för användare

Agendo möjliggör samarbeten som underlättar för dig som användare. I vanliga fall kanske ditt arbete består av excelark, outlook-kalender, kom-ihåg-listor och andra saker, allt samlade på olika ställen. Med Agendo samlar du allting på samma ställe och får samtidigt möjligheten att lägga upp egna uppgifter i projekt och bli tilldelade andra av din projektledare. I uppgifterna samlas all information som du behöver. Du samlar allt från bifogade bilder, dokument, instruktioner och checklistor på samma ställe! Smidigt som tusan om vi får säga det själva!

Med Agendo får du som användare överblick på vad du ska göra och när du ska göra det. Efter att du är klar med din uppgift finns dessutom möjlighet att klarmarkera och tidsrapportera den, direkt i Agendo.

Hör av dig så skapar vi någonting tillsammans!

Upp